Sport Vereniging Raduga Familiedag 2018

Zaterdag 29 september is het dan weer zover, de tweede SV Raduga familiedag.

Deze zaterdag zal er in sporthal de Zomp door SV Raduga een speciale dag worden georganiseerd voor alle leden en hun familie en vrienden.

Het zal een gezellige dag worden waar veel te zien en te doen is voor alle bezoekers. We zullen deze dag in en om de sporthal de omgeving omtoveren tot een fancy fair.

Er worden diverse kraampjes geplaatst waar van alles wordt aangeboden. Zo zijn er, door de kinderen zelfgebakken cup cakes te verkrijgen en zullen er verschillende activiteiten en spelonderdelen worden gedaan.

Natuurlijk zullen de talenten van onze leden ook worden getoond. In verschillende demonstraties zullen de Gym-, Dans- , Turn-, Badminton- en Basketballeden hun kunnen laten zien.

Ook zijn er leuke prijzen te winnen met verschillende spelletjes.

Kortom:  we gaan er een spetterende, met muziek omlijste dag van maken, waarin het familiegevoel voorop staat. Dus een oproep aan onze leden:  nodig je familie, opa’s en oma’s en vriendjes uit om ook naar deze gezellige dag te komen.

Wanneer: zaterdag 29 september 2018

Aanvang:  10.00 uur

Einde: 16.00 uur

Locatie: Sporthal de Zomp in en rond zaal 4.